Kurser i kulturforskelle og kundeservice
Unikke kurser i kulturforskelle og kundeservice
Jeg holder både faste og skræddersyede kurser indenfor kulturforskelle og kundeservice. Mine faste kurser har fast struktur og indhold, som tilbydes flere gange i løbet af året og ofte i samarbejde med andre kursusudbydere. De skræddersyede kurser udvikler jeg i samarbejde med jer, som passer dækker jeres behov og ønsker.
Kulturtræning
Min kurser i kulturforskelle, hvor jeg kulturtræner deltagerne, vil give deltagerne viden og værktøjer til at forstå kulturforskellene og lære at samarbejde med ledere, medarbejdere, kollegaer, kunder og borgere, som kommer fra en anden kulturel baggrund end dem selv. Deltagerne vil blive mere bevidst om de udfordringerne og muligheder ved et samarbejde med mennesker fra en anden kultur end dem selv. Læs mere om, hvad min kulturtræning kan gøre for dig og din virksomhed.
Kundeservicetræning
Mine kurser i kundeservice bygger på viden og erfaring igennem næsten 20år i servicebranchen. Her får du trænet dit kundeservice-gen og få nye vinkler og værktøjer til at give den bedste service til dine kunder, gæster, klienter eller borgere, samt nogle værktøjer til at løse kommunikative udfordringer over mail, telefon eller fysisk. Læs mere om, hvordan jeg kan hjælpe dig og din virksomhed med at give den bedste service