Foredrag om kulturforskelle og kunderservice
Jeg holder foredrag om kulturudfordringer i organisationer og virksomheder. Det kan være lige fra, hvordan jeres kultur er ift. jeres kunder til kollegaer, medarbejdere og ledere. Formålet med mine foredrag er at gøre medarbejdere, ledere og organisationer og virksomhed i helhed mere opmærksom på, hvordan jeres kultur påvirker jer, som har betydning for jeres daglige dag, lige fra arbejde, uddannelse til tid sammen med familien. Derudover, giver mine foredrag jer indblik i, hvordan man kan løse udfordringer, der er skabt af kultur.
Faste eller skræddersyede foredrag
Jeg holder to slags foredrag, hvor den ene er et fastlagt emnebestemt foredrag, hvor indholdet er fastlagt af mig ud fra et bestemt emne. Disse foredrag har en varighed på ca. 45-90min. Jeg har to fastlagte emnebestemte foredrag nu, hvor jeg i det ene foredrag taler om vores kulturelle tidsopfattelse (kulturforskelle) og det andet, hvor taler om, hvordan man giver en god oplevelse til sine kunder, gæster, klienter og borgere.
Læs mere om foredraget "kulturel tidsopfattelse (kulturforskelle)"
Læs mere om foredrag "har kunden altid ret? (kundeservice)"
Jeg tilbyder også skræddersyede foredrag, som er skræddersyet til jeres virksomhed, afdeling eller forening. Indholdet af disse individuelle foredrag bliver fastlagt i samarbejde med jer, så I får det foredrag, som passer til jeres organisation. Varigheden af disse individuelle foredrag kan varier lige fra 15min til 1½ timer, alt efter, hvor meget I ønsker at have med.